Wallscape
Preuzmite kontrolu nad gradskim pejzažem!
Supermedia donosi Vašu poruku na najveće pozornice grada putem naših impresivnih wallscape oglasa. Sa svojim dominantnim prisustvom i nezaboravnim dizajnom, naši wallscape oglasi su ključni za isticanje vašeg brenda u masi.
Postavite svoju poruku tamo gdje se ne može ignorirati! Wallscape oglasi pružaju nevjerojatnu vidljivost i dosegnutost, osiguravajući da Vaša poruka dopre do Vaše ciljane publike na izvanredan način.
Neka vaš brend bude središte pozornosti na gradskim zidovima. Kontaktirajte Supermediu i otkrijte kako možemo pomoći Vašem poslovanju da dosegne nove visine.
Osvijetlite grad svojom prisutnošću. Osvijetlite grad sa Supermediom!
Zašto je koristan?
Vizualna privlačnost: Wallscapeovi su veliki murali ili slike postavljeni na zidovima zgrada ili drugim velikim površinama. Njihova veličina i kreativni dizajn često privlače pažnju prolaznika, čineći ih učinkovitim u privlačenju pozornosti na vaš brend ili poruku.
Lokalna prisutnost: Postavljanjem oglasa ili murala u određenom području, možete stvoriti snažnu lokalnu prisutnost za svoj brend. To može pomoći u jačanju veza s lokalnom zajednicom i stvaranju pozitivnog dojma o vašem poslovanju.
Umjetnička vrijednost: Wallscape može biti više od običnog oglasa; može biti umjetničko djelo koje doprinosi estetici okoline. Kvalitetan mural može postati lokalna znamenitost ili atrakcija, privlačeći posjetitelje i stvarajući pozitivan dojam o vašem brendu.
Trajna prisutnost: Za razliku od nekih drugih oblika oglašavanja koji su privremeni, wallscape može ostati na zidu godinama. To znači da će vaša poruka ili brend biti stalno prisutni u svakodnevnom okruženju ljudi koji žive ili posjećuju područje gdje je mural postavljen.
Oblici wallscape-a
Murali: To su velike slike ili umjetnička djela koja pokrivaju cijeli zid zgrade. Murali mogu biti različitih tema i stilova, od apstraktnih dizajna do realističnih prikaza Vašeg brenda.
Grafiti: Grafiti su vrsta murala koji često uključuju slova, riječi ili slike izrađene sprejom ili bojom. Mogu biti izrazito kreativni i umjetnički, ili jednostavni i informativni.
3D murali: Ovi murali koriste perspektivu i iluzije kako bi stvorili dojam trodimenzionalnosti. Često su vrlo impresivni i privlačni, posebno kada se gledaju iz određenog kuta.
Interaktivni murali: Interaktivni murali potiču sudjelovanje prolaznika na različite načine. To može uključivati interakciju s digitalnim elementima, poput QR kodova ili aplikacija za proširenu stvarnost, ili fizičke elemente, poput površina za crtanje ili mjesta za fotografiranje.
Galerija